Актуальні проблеми теорії і практики експертизи товарів
Ви бажаєте відреагувати на цей пост? Створіть акаунт всього за кілька кліків або увійдіть на форум.

ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ І ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ПІДПРИЄМНИЦТВА, ТОРГІВЛІ ТА БІРЖОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ / О. Ю. Новікова, Н. В. Янченко

Перейти донизу

ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ І ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ПІДПРИЄМНИЦТВА, ТОРГІВЛІ ТА БІРЖОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ / О. Ю. Новікова, Н. В. Янченко Empty ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ І ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ПІДПРИЄМНИЦТВА, ТОРГІВЛІ ТА БІРЖОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ / О. Ю. Новікова, Н. В. Янченко

Повідомлення автор Admin Пт Бер 18, 2022 5:09 pm

ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ І ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ПІДПРИЄМНИЦТВА, ТОРГІВЛІ ТА БІРЖОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

О. Ю. Новікова,
студентка 4 курсу
Н. В. Янченко,
доцент кафедри економіки та бізнесу, канд. екон. наук, доцент
Харківський національний університет будівництва та архітектури,
Україна, м. Харків

Інноваційний метод навчання являється ефективним інструментом підготовки майбутніх фахівців. Цей метод дозволяє підвищувати системність професійної підготовки фахівців, яка має на увазі не тільки теоретичні знання майбутнього фахівця, а вміння вирішувати проблеми, що виникають у професійній діяльності.
Важливим напрямком та головною задачею інноваційних методів навчання є соціально-психологічний фактор, що полягає у підтримці та розвитку освітньої середи, яка формує особисті якості та забезпечення сприятливих умов для навчання. Цей метод проявляється у мотивації найбільш успішних студентів, формування навчальної середи, формування професійних якостей.
Формування професійної компетентності з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності досягається шляхом інноваційних технологій навчання. Професійна технологія навчання в Україні утворена на комплексній цілісній структурі освітнього процесу за програмою спеціальності та доповнення цих процесів додатковими науково-дослідницькими роботами, метою яких є формування складових професійної компетентності. Це дає досвід у пошуку інформації, її синтезу та надалі «зображенню» та донесенню цього матеріалу до слухачів, обговорення питань. Саме така робота поширює світогляд молодих фахівців.
Існують різні методики викладання матеріалу та психологія сприйняття інформації. Людина запам’ятовує до 30% «сухого» тексту, інші 70% не засвоюються через те, що нема акцентних моментів, які звертають на себе увагу. У процесі спілкування почуті слова становлять до 10% інформації, що сприймається. Аудіальний компонент, а саме: тембр, інтонація та швидкість мови, підвищують сприйняття інформації до 30%. Невербальна комунікація – це жести, міміка та рухи, які збільшують засвоєння інформації до 60%. Таким чином 90% інформації, що запам’ятовується, приходить на аудіо і візуальний контент. Процес запам’ятовування інформації через якийсь час може підвищити активна пам’ять: 70% сприйманої інформації складає текст, що промовляється студентами, а 90% запам’ятовується становить промовлений і візуальна подача [1].
У процесі лекції викладач має застосовувати інноваційні технології для більшої ефективності засвоєння матеріалу. Також створення тестувальних текстів, які мають у собі прослуханий матеріал з деякими помилками є ефективним шляхом для того, щоб студент побачив яку інформацію йому слід повторити, яку знайти та прочитати додатково, а яку він запам’ятав. Означений метод є раціональним у проведенні спецкурсу «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», тому що забезпечує інтегрований підхід у формуванні професійної компетентності.
Презентації, відеоролики, аудіотексти, ігри серед групи та доповіді економічного спрямування допоможуть більше сконцентрувати увагу на матеріалі. Роль доповідей для фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності особливо важливе, бо комунікація у біржовій діяльності побудована на основі телекомунікацій, відкритих торгів, електронних систем доступу тощо. Тому головну роль, від якої залежить успіх в угодах, залежить від оратора. Доповідь студентів також для зручності доповнюється слайдами презентації, відеорядами (за потреби), схемами тощо. Ці матеріали, знайдені та переосмисленні студентами, показали наявність у них комплексу комунікативних умінь.
Метод ділової гри застосовується на практичних заняттях. Ціль гри – формувати економічну та підприємницьку компетентність. Для цього студенти об’єднуються у групи та створюють франшизу. Для цього їм необхідно обрати товар, а саме створити свій товар, вигадати фірму та прорекламувати його.
Ігри у групах між студентами, які формують критичне мислення забезпечують розвиток економічних та підприємницьких компетенцій. Студентам за допомогою комп’ютерних технологій пропонувалися формули до економічних задач (ситуацій), порядок яких різний. Завдання: встановити між формулами і задачами взаємозв’язок, обґрунтовуючи його. Така робота проводилася і в групах.
Таким чином, виходячи з викладеного вище, можна сказати що педагогічними умовами використання інноваційного підходу у підготовці майбутніх фахівців та надання їм професійних знань.
Список використаних джерел
1. Відео-контент як інструмент продажу для подій [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://blog.timepad.ru/advices/video-kontent-kak-instrument-prodazh-dlya-sobytij/.
2. Підготовка презентацій (рекомендації) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.machinelearning.ru/wiki/index.php?title=Подготовка_презентаций_%28рекомендации%29.

Admin
Admin

Кількість повідомлень : 54
Дата реєстрації : 15.02.2022

https://problemexpert.forumotion.me

Повернутися до початку Перейти донизу

Повернутися до початку

- Схожі теми
» ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ПЕРСОНАЛУ / А. Є. Спіцина
» ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНЦІЙ У СФЕРІ САМОСТІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ / В. І. Вербицька, В. Д. Коваленко, М. О. Сосновський
» МЕТОДИ ВИЯВЛЕННЯ ФАЛЬСИФІКОВАНОГО ТОВАРУ В УКРАЇНІ / О. Ю. Новікова, Н. В. Янченко
» ЕКСПЕРТНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТОВАРІВ / О. Ю. Новікова, Н. В. Янченко
» АНАЛІЗ ТА ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ТОВАР У ЕКСПЕРТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ / О. В. Кириченко, Д. О. Костик

 
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі